Настоящите „Общи условия“ уреждат взаимоотношенията между MaxMarket.bg. (наричан по-долу ПРОДАВАЧ) от една страна и потребителите(КЛИЕНТИТЕ) на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн MaxMarket.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на MaxMarket.bg (с изключение на линка към настоящите „Общи условия“) се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези „Общи условия“.
РЕГИСТРАЦИЯ
Можете да поръчате от MaxMarket.bg като гост или като регистриран потребител.
За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име или и-мейл адрес и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето „Съгласен съм с „Общите условия“”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат и приемате настоящите условия.
ПОРЪЧКА
Можете да поръчате от MaxMarket.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Всички поръчки направени до 16.30ч. се обработват и изпращат във същият ден. Всички поръчки направени след 16.30ч. се обработват и изпращат на следващият работен ден. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Потвърждаването на всяка ПОРЪЧКА става чрез имейл, с което поръчката се счита за активна и постъпила за обработка. В случай, че има проблем с наличностите по Вашата поръчка Наш оператор ще се свърже с Вас за уточнение. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашият профил в MaxMarket.bg.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка, която е 4.00 лв.за всички населени места за поръчки до 200.00 лв. За поръчки над 200.00 лв. Вашата доставка е безплатна.
ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
Поръчките се доставят до 2 ( два) работни дни от момента на потвърждаването им (забавяне до 4 (четири) работни дни може да има за отдалечени населени места). MaxMarket.bg ползва услугите на „Еконт“.
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:
Един или повече от поръчаните артикули не е наличен: при такива обстоятелства представител на MaxMarket.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове.
Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен
Погрешен телефон за връзка с клиента
МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ
Наложен платеж (при получаване на стокaта) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката
Плащане с paypal (това е плащане с банкова карта, за което се изисква да имате създаден профил в системата на paypal.
ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА
Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката.
Разходите по транспорт и доставка на отказаните продукти са за сметка на клиента.
РЕКЛАМАЦИЯ
Рекламация на стока може да се направи в случаите,когато:
– стоката има фабричен дефект
– стоката не отговаря на обявеният размер
– изпратен е грешен артикул
в тези случаи е необходимо да се свържете с нас на ctpact@gmail.com или на (0887) 930 930 и да заявите, че желаете връщане на стоката. Връщането трябва да се извърши до офис на куриерска фирма „Еконт“ (наш служител ще Ви информира за точният адрес), и то е за сметка на клиента. След получаването и констатирането на дефекта или несъответствието, в срок от 14 (четиринадесет) работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена сумата. В тези случаи MaxMarket.bg ще възстанови транспортния разход по връщане на стоката в размер на 4,00 лв.
• Артикули от раздел „БЕЛЬО“ (като чорапогащници, бикини, боксери, танги, слип, боди и комплекти включващи такива) и „БАНСКИ КОСТЮМИ“ не подлежат на връщане. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.
• Артикули от раздел „БИЖУТА“ и „ПОДАРЪЦИ“ не подлежат на връщане.
ПРОЦЕДУРА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Тъй като не предлагаме опцията „ПРЕГЛЕД И ТЕСТ“ на изпращаните от нас пратки, ако желаете да върнете стока е необходимо да направите следното:
– Свържете се с нас на посочените телефони или чрез имейл на ctpact@gmail.com или на (0887) 930 930, за да ни уведомите, че искате да върнете поръчани от Вас артикули.
– Наш представител ще Ви посочи адрес, на който да ги изпратите.
– След като ги получим, ние ще се свържем с Вас на посочения от Вас телефон за да уточните по какъв начин да Ви бъде възстановена сумата. Вариантите са следните:
– По Ваша банкова сметка
– Наложен платеж по Еконт
Възстановяването се осъществява в рамките на 14 работни дни, считано от датата на
получаване на върнатите от Вас артикули.
Върнати пратки с наложен платеж без съгласието на MaxMarket.bg, няма да бъдат приемани.
Върнати пратки и наложени платежи, изпратени с куриеска фирма, различна от „Еконт“ АД, влизат в нарушение на Общите условия на MaxMarket.bg и няма да бъдат приемани!
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
За всякакви въпроси,неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания,може да се свържете с нас на посочените телефон и e-mail за връзка.